Profesionální úroveň
Je na každé firmě, jak moc chce působit na internetu, ovšem takové webové stránky bychom nikdy neměli podceňovat, protože je to takový základ. Přeci jen internetový vyhledávač používá obrovské množství lidí i v naší zemi, takže až budou hledat něco, čemu se věnujeme, tak na nás můžou právě narazit a po prohlédnutí internetových stránek využít našich služeb.
Co se týče samotného webu, tak by měl obsahovat vše důležité. Je zapotřebí rozumně stránky rozvrhnout a vytvořit přehledné menu, aby se každý intuitivně dostal k tomu, co přesně hledá. Na úvodní stránce by mělo být čím se zabýváme, kdy je potřeba výstižný text, který nebude nudit svou délkou. Zároveň je potřeba k tomu mít hezkou grafiku a klidně nějakou tu fotku přímo z naší firmy. Je však dobré mít blog, kde už můžeme tvořit podrobnější články, díky kterým nám může návštěvnost opravdu stoupnout. Dobré investice do webu se nám opravdu vyplatí.
Efektivní SEO
I když bude náš web mít hezkou grafiku, přechod mezi jednotlivými stránkami a dobře sepsané texty, tak bohužel nemusíme mít moc návštěvníků, a to je velké škoda. Od toho je tu SEO optimalizace, která pracuje na tom, abychom byli pro vyhledávače relativní a doporučoval nás na co nejvyšších příčkách, protože na ty lidé při vyhledávání pochopitelně nejvíce klikají. Začíná se Analýzou SEO, protože při ní se přijde na problémy, kvůli kterým nás vyhledávače méně doporučují. Díky nim víme přesně, co bude potřeba zlepšit.
Když u této společnosti budete mít kompletní správu SEO, tak analýzu klíčových slov dostanete zdarma. Získáte díky ní slovíčka, které lidé dávají do vyhledávače nejvíce. Ty následně zakomponujeme do našich článků a stoupne nám tím přízeň vyhledávačů. SEO je běh na dlouhou trať a něco bude stát, s čímž musíme počítat, ale při provedení odborníkem se nám vyplatí a budeme moci sledovat, jak nám návštěvnost roste.