Když se zaměstnanci firem účastní firemních školení, mohou obdržet darem reklamní předměty. Tímto způsobem se školicí firma prezentuje na veřejnosti a zároveň šíří své dobré jméno díky milé pozornosti, i když se jedná jen o symbolickou záležitost. Reklamních předmětů existuje celá řada, ovšem mezi nimi mají tradiční zastoupení především reklamní trička. Jaké důvody vedou k tomu darovat lidem na školení právě tričko?

tričko s potiskem

Nízká cena a velká reklamní plocha – tričko s potiskem pořídíte za pár desítek korun, přitom poskytne vám i vašim klientům dostatečně velkou reklamní plochu, kterou lze šířit celou řadu informací. Potisky mohou být koncipované jako skromné, například pouze formou loga na hrudi, ovšem může jít i o velkoplošný potisk doplněný fotografií a delším textem. Zvolíte-li si vhodné téma potisku, budete mít k dispozici něco podobného, jako malířem vymalovaný obraz nebo profesionální fotografii.

žena v tričku

Potisk jako umělecké dílo – představte si, že rozdáte klientům na školení trička a upozorníte je na to, že na každém z nich je vyobrazena nějaká významná památka, například hrad Karlštejn, zámek Červená Lhota, hrad Český Šternberk, hrad Bouzov, zámek Ratibořice…, tudíž že každý z nich má na svém tričku jiný objekt. Můžete pak o přestávce trička vybalit ze sáčku a prohlížet, případně měnit mezi sebou, a vytvořit tím poutavý program, který bude vaše klienty bavit. Potisk triček by mohl být koncipován i jinak, například ženy mohou obdržet potisky v podobě květin či stromů a muži mohou mít na tričkách vytištěné horské masivy, což mezi lidmi na školení poslouží i jako poznávací a tipovací soutěž. Podobné koncepce potisků triček mohou účinně zahánět nudu a přispívat k lepším mezilidským vztahům, a dobré vztahy je přesně to, co rozhoduje v naší zemi o úspěchu v podnikání i v osobním životě.